File:Meister des Porträts des Paquius Proculus 001.jpg

Contenuti de pajine no soportà in altre łéngue.
Da Wikisionario

File orixenałe(1 256 × 1 482 pixel, dimension del file: 273 KB, tipo MIME: image/jpeg)

Sto file el vien da Wikimedia Commons e se połe dopararlo in altri projeti. Sto cuà vien mostrà ła descrision prexente in te ła pajina de descrision del file.

Somario

Artista
Meister des Porträts des Paquius Proculus
Titoło
Italiano: Museo Archeologico Nazionale di Napoli (inv. nr. 9058). Da Pompeii, Casa di Terentius Neo (VII, 2, 6) - A lungo erroneamente considerato il ritratto di Paquio Proculo e di sua moglie, in realtà l'affresco ritrae il panettiere Terentius Neo con la moglie. I due personaggi, di origini umili, saliti nella scala sociale, si mostrano lui come un letterato (tiene in mano un rotolo di papiro), mentre lei tiene una tavoletta cerata (dunque si cura della contabilità della panetteria e della casa).
Deutsch: Porträt des Paquius Proculus und seine Frau NOTE: This file is the truest colour.
Tipo di oggetto dipinto
object_type QS:P31,Q3305213
Data 20 circa
Tènica Afresco
medium QS:P186,Q25631150
Dimensioni
Deutsch: Höhe 58 cm
Museo Archeologico Nazionale (Naples)
Dove el xe
Deutsch: Neapel
Note
Deutsch: Römische Malerei, zum zweiten pompejanischen Stil gehörig
Fonte/Fotografo The Yorck Project (2002) 10.000 Meisterwerke der Malerei (DVD-ROM), distributed by DIRECTMEDIA Publishing GmbH. ISBN: 3936122202.
Liçensa
(Ridoparar sto file)
[1]
Altre version

Licensa de doparasion:

Public domain
L'opera d'arte mostrata in questa immagine e la sua riproduzione fotografica sono nel pubblico dominio in tutto il mondo. La riproduzione è parte della collezione di riproduzioni stilata dal The Yorck Project. Il copyright di tale collezione nel suo complesso è della Zenodot Verlagsgesellschaft mbH e licenziata secondo i termini della GNU Free Documentation License.

Istoria del file

Schicia so on grupo data/or pa vedare el file come che el se presentava in tel momento indegà.

Data/OraMiniaduraDimensionUtenteComento
In ultima07:23, 20 maj 2005Miniadura de la version de le 07:23, 20 maj 20051 256 × 1 482 (273 KB)File Upload Bot (Eloquence){{Painting| |Title=<br /> ** ''de:'' Porträt des Paquius Proculus und seine Frau |Technique=<br /> ** ''de:'' Fresko |Dimensions=<br /> ** ''de:'' Höhe 58 cm |Location=<br /> ** ''de:'' Neapel |Country=<br /> ** ''de:'' Italien |Gallery=<br /> ** ''de:'

Ła pajina che vien ła dopara sto file:

Doparasion globałe del file

St'altre wiki cua le dopara sto file:

Metadati

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wiktionary.org/wiki/File:Meister_des_Porträts_des_Paquius_Proculus_001.jpg"